7 Haziran 2009 Pazar

pinhani


pinhani grubu ne yazık ki bir TV dizisi ile müzikseverlere tanıttı kendini, ancak bu durum TV' nin PR için ne kadar vazgeçilmez bir unsur olduğunu da kanıtlamış oldu. grubun üyeleri arasında usta gitarist Akın Eldes' in bulunması ve müthiş soloları; parlamalarında muhakkak daha da etkili oldu.
aslında grubu geç keşfetmemizin nedeni adından da kaynaklanıyor olabilir :)

"pinhan" - saklı, gizli - anlamında kullanılır.


çeşitli sitelerde yer alan, grubun müthiş sahne performansının ve gıdıklayıcı şarkı sözlerinin ustalıklarından değil de naif duruşlarından kaynaklandığı ile ilgili yorumlara katılmamak elde değil. çünkü duruşunda tevazuyu düstur edinmiş sanatçıları halk çok daha beğenir ve içine alır.




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Diline kuvvet mirim, diline kuvvet.
Ayda bir yazacaksan olmaz ama bu iş. Güncel tut şu blogu.

Keyifle okuyorum ben... Henüz ekleme yapamadım ama, işten güçten kendiminkine de haftada bir ancak uğrayabilir oldum.

Kolaylıklar

ahmed dedi ki...

eyvallah...
ben de iş güç sahibi olup, haftada bir yazmaya çalışmak istiyorum bir an önce :(