3 Nisan 2009 Cuma

barış manço


Kendimi bilmeye başladığım yıllarda - takribi 4 ya da 5 yaşlarında idim herhalde - Barış Manço' ya olan hayranlığım belirmişti. Bunu gururla yazabiliyorum çünkü daha sonraki yıllarda - yine takribi 15-16 yaşlarında - Barış Manço' nun yaptığı müzikle ilgili daha yerli yerine oturmuş bir dinleyici haline gelmiştim.

Barış Manço' nun yaptığı müzik öylesine etkilemişti ki gitar çalmaya çalıştığım - hala çalmaya çalışıyorum - ilk zamanlarda onun şarkılarını ve sesini taklit etmeye çalıştığımı hatırlıyorum. Ne güzel günlerdi :)

Yaptığı müzik o zamanki Türk müziğinin öylesine ilerisinde ki o zamanlar sıkça kullanılmayan synthesizer efektleri ile müthiş işler çıkardığını görebiliyoruz.

Allah rahmet etsin; büyük adamdı, kıymetini biz değil Japonlar daha çok bildi...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Başlık ve etiketini de eklersen tadından yenmeyecek. :)

Adsız dedi ki...

Yalnız format süper oldu. Siyah üzerine devam resimleri de 'sürekli siyah-beyaz' eklersen güzel olacak.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Adam gibi adam ve sanatçıydı...